Ιανουαρίου 30, 2011

Καταγγελίες στον ΕΟΤ


Δυο τηλεφωνικά κέντρα για καταγγελίες στον ΕΟΤ


Δύο τετραψήφιους αριθμούς (1571 και 1572) έχει δημιουργήσει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού εν όψει της θερινής τουριστικής περιόδου, οι οποίοι βρίσκονται ήδη σε λειτουργία και στους οποίους μπορεί να απευθυνθεί ο κάθε πολίτης που επιθυμεί να θέσει στη γνώση του ΕΟΤ τα παράπονα και τις καταγγελίες του.
Το κέντρο υποδοχής παραπόνων και καταγγελιών λειτουργεί καθημερινά σε 24ωρη βάση.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΕΟΤ, ειδική ομάδα έμπειρων στελεχών του οργανισμού διερευνά την ακρίβεια των καταγγελιών και με επιτόπιους ελέγχους επιβάλλει τις προβλεπόμενες κυρώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: